måndag 29 juni 2009

FÖRLOVNING,.......saknar Louise

Jaa nu var det ett jättebra tag sedan jag skrev igen ser jag förstår inte vart tiden tar vägen egentligen??? Är det någon som har något tips på hur jag får mera tid över????

Jaa nu så har jag och ÄLSKLINGEN förlovat oss, mmmmm är ju bara SÅÅÅÅ LYCKLIG över att får äran att vara förlovad med min älskade älskling, jag har faktiskt ALDRIG under alla mina 43 år känt så här tidigare, älskar ju honom SÅ mycket så orden räcker ju inte till.......

Den 19/6 kl. 03.35 väckte min älskling mig genom att lägga sin arm under mitt huvud och samtidigt trä på min ring på mitt finger sen trädde jag på honom hans ring på hans finger, sen bara låg vi och myste och hade oss, firade midsommaraftonen på Saxnäs genom att gå ner till dansbanan på kvällen, njuta av varandra, ta hand om varandra, äta sill och potatis, grilla fläskfilé på kvällen, bara mysa och ha det HELT UNDERBART.............., det hör till saken att när vi köpte ringarna så sa jag till älsklingen att han får ta hand om dem så jag inte slarvar bort dem eller glömmer dem när vi skulle åka iväg och det gjorde han så väl för han gömde dem för mig i husvagnen och JÖSSES vad jag har letat, ville ju kika på dem om och om och om igen, kändes som jag hade letat genom HELA husvagnen, men tydligen så hade jag glömt en plats för där låg de viss också.............kul........

Så nu ikväll ska vi ha förlovningsfika för min syster med familj, hade även bjudit in pappa men han kunde visst inte komma ringde han nyss och sa, (känner mig besviken på det), igår hade vi älsklingens syskon med respektive här, vi fick en stor solros i kruka och 500:-- att t ex gå ut och käka något för någon gång, i torsdags var min bror med familj här och då fick vi ett SUPERFINT bullfat i vitmålat trä där det är skrivet bullar på sidan sen fick vi även en flaska champagne och teckningar som flickorna hade ritat, sen har vi fått kort från två av våra vänner här via nätet, kul.

Annars så rullar dagarna på i sakta gemak, saknar ju Louise SÅÅÅÅ FRUKTANSVÄRT ENORMT MYCKET, våran älskade lilla tjeja du fattas oss SÅÅÅ MYCKET....................

Jo just det ja vi var nera på öltältet i fredags och det var trevligt, fast en av alla mina kusiner kom fram och gratulerade till förlovningen och sen sa hon "det andra får jag väl beklaga fast det är väl glömt nu", jag bara stod och GAPADE och svarade henne att det kommer ALDRIG bli glömt, hur kan en del människor??????????
Sen kom det fram en annan tjej som gratulerade och beklagade och gratulerade till förlovningen, vi stod JÄTTELÄNGE och pratade, var hur trevligt som helst, TYVÄRR tog jag inte hennes namn men vet vad hennes man heter i förnamn och var han jobbar, men vore kul att få kontakt med henne igen, kan ju alltid hoppas att hon ser detta eller att någon som känner henne läser detta och vidarebefordrar våran önskan om att prata mera och att lära känna varandra mera. De har en änglason som heter Max och som skulle blivit 4 år i torsdags, de bor också här i Nässjö.

Nähä, ska väl ta ett sista ryck här nu.

Ha det bäst nu alla goa vänner och var rädda om er och om varandra

SOLKRAM med saknad i hjärtat efter Louise

2 kommentarer:

  1. Sicken mysig midsommar ni hade!! Ta väl hand om varandra och mys ordentligt!!
    Massor med sommarkramar från ett soligt Björklinge!
    Minne

    SvaraRadera
  2. Åh jag är så glad för din skull, att du har hittat mannen i ditt liv och nu är förlovad med honom. Låter som ni hade en urmysig midsommar :)

    Take care
    kramis

    SvaraRadera