måndag 15 mars 2010

Ultraljud och besök av äldste sonen........

Idag har vi varit på ultraljud och sett vårat lilla pyre, hi hi det var FULL FART i magen och ALLT såg bra ut, SÅÅ HIMLA skönt, jag reagerade med att börja störtgråta då vi kom ut och sen bara skaka inifrån och ut, blev chockad då jag fick vet att det hade gått så himla bra och att värdena var så bra, känns så härligt.

Väl hemma och hämtat mig från chocken så kom faktiskt äldste sonen på besök, vi satt och pratade en hel del och sen gick han hem till dem. Tala om att jag har varit trött efter detta, det tar på krafterna att vara trevlig och att få bra besked.

Älsklingen min har kämpat med golvet, men nu så är det lagt och det blev SÅÅÅ HIMLA fint, ska det bara ligga till sig med limmet över natten sen kan ju lister och sånt komma på plats för att vi sedan kan börja dekorera väggarna, kul.

Ååh jag bara måste berätta är så himla glad för alla mina fröer som jag planterade häromveckan har börjat komma upp och grönska, ser fram emot att plantera om alla plantorna sen och nu i april ska jag börja fröså blommorna till sommaren, mysigt.

Nähä ska ta och sticka några varv till ikväll innan dubbeldejten med älsklingen och John Blund.

CARPE DIEM

Kram
Carina

3 kommentarer:

  1. Att se sitt barn första gången i magen är alltid en stor upplevelse såå jag förstår om du blev extra glad(grät)efter allt ni varit med om när du fick höra att allt är bra med det här lilla pyret.
    Ha en bra dag
    Kraaam C

    SvaraRadera
  2. Ja va skööönt m bra värden!
    Vet du va? Jag vet inte om du själv tänkt på det men när Ni väntade Louise sa du alltid hon om magen nu säger du Pyret...! Är det ditt undermedvetna som vet att det är en gosse?! :)

    Njut av att golvet är klart o nya projekt är på G!
    Njut av allt fint i ditt liv vännen o försök låta bli o bry dig om sådant som ger negativ energi o tar din friska, starka energi ifrån dig!

    Kramar!

    SvaraRadera
  3. Åh jag ryser när du berättar om ultrljudet, så underbart att allt är bra. Sköt om dig och lilla pyret! Tack för kommentaren i min blogg Kraaam T

    SvaraRadera