tisdag 16 mars 2010

Pojke eller flicka...............

Jaa DET är ju den STORA frågan, själv så tror jag att det är en liten tjeja som jag har i magen men om det kommer ut en liten bebis som visar sig vara en liten pojke så gör det INGENTING överhuvudtaget för han skulle i så fall vara lika välkommen som en liten tjeja, nåväl vi får vänta och se.

Idag har ju varit en sån där underbart solig dag igen och här har tvättats lite granna och kört lite diskmaskin, skönt när sånt också blir gjort, skönt att känna att jag har lite energi i alla fall istället för att känna att jag inte orkar någonting ALLS.

Har även haft lite ta hand om mig själv tid idag, känns skönt och givande för det behövs ju det med.

Nähä nu så var det färdigskrivet för ikväll.

Ha det så jättebra och var rädda om er själva och om varandra.

CARPE DIEM

Kram
Carina

1 kommentar:

  1. Tack för kommentaren hos mig. Nu har jag läst lite hos dig, alltihop faktiskt ...

    Hoppas att det går bra med lillpyret.

    SvaraRadera