söndag 14 mars 2010

OJ OJ OJ vart tog energin vägen som jag hade igår????

Jaa nu efterlyser jag VERKLIGEN min energi som jag hade igår, ville ju ha den idag med, men som sagt så vart den helt bortblåst, TYVÄRR, har istället tillbringat mesta delen av dagen stickandes på tröja nr 2 till bebisen och vilat medans älsklingen min har kämpat med golvet i hallen och när vi öppnar sista paketet med parketten så är den repig i förpackningen, blir man trött då eller blir man trött, så det är ju bara att åka ner och byta den imorgon för idag hade de ju INTE öppet, SÅÅ typiskt.

Har lite olika tankar som far omkring i mitt huvud-efter att vi förlorat våran älskade Louise och sedan blivit gravida igen så är det några av mina närmsta släktingar som inte hör av sig över huvudtaget, vi hörde av oss till dem och berättade våran glädje och trodde faktiskt att vi skulle få höra något av dem efter detta, men inte ett endaste ljud ifrån dem, varför??? SÅÅÅ nära släktingar också, tycker det är synd, vad ska man göra???

Jaha då är det en ny dag och en ny vecka imorgon får se vad den har i beredskap för ossoch vad som kommer att hända och hur vi kommer att må.

Idag har det varit kallt hela dagen faktiskt, visst solen har varit framme emellanåt men sen har det mestadels varit mulet och SÅ himla kallt, TYVÄRR så går barometern emot ostadigt och regn, lite synd för nu tror jag att det är många med mig som LÄNGTAR efter den OERHÖRT HÄRLIGA våren, men vi kan ju aldrig vänta för länge eller hur.

Nåväl ha det jättebra, ta vara på dagen och stunden för den får du ALDRIG igen.

Glöm inte CARPE DIEM

KRAM
Carina

2 kommentarer:

  1. Tiiingeling!
    Tack för titten och kommentaren inne hos mig.
    Om jag inte minns helt fel såå varierar energin dag för dag när man är gravid såå den kommer nog tillbaka en annan dag. Såå mysigt det låter att sticka tröjor till babyn.
    Hoppas du får en häärlig vecka med mer solsken och vår väder.
    Kraaam C

    SvaraRadera
  2. Hoppas Du fått en go start på veckan vännen -med ultraljud o allt!

    VÅR KRAMAR till dig o magen!

    SvaraRadera