tisdag 23 mars 2010

Ytterligare en bra dag till ända snart..........

Livet springer fort förbi när man har roligt så det gäller ju att ta vara på varje minsta upplevelse som berikar våra liv, eller hur???

Idag har jag iaf varit nere hos AF för ett överlämnande från FK till AF så detta innebär ju nu en massa olika möjligheter för mig vilket känns spännande och oerhört utmanande, kul.

Efter mötet var jag HELT SLUT så det var bara till att lägga mig ner och vila för tydligen tog det oerhört mycket kraft och energi att vara på det men det känns bra för jag fick ur mig en hel del om mig själv och mitt snart 44-åriga långa liv.

Sen har jag faktiskt gjort kålpudding idag, det är ju bara SÅÅÅÅ HIMLA gott.

Idag har det faktiskt regnat en hel del och sen började det snöa men det var bara blötsnö så det blev inte liggandes och efter det kom det regn och vet ni vad-jag ser mer och mer av det gröna underbart sköna gräset träda fram mer och mer, UNDERBART så det gäller ju bara att N J U T A!!!!!

Nähä ska ta och avrunda kvällen nu för att förbereda mig för min dubbeldejt sen med älsklingen och med John Blund.

Ha det jättegott, var rädda om er och om varandra därute.

KRAM

Carina

3 kommentarer:

  1. Tack för snälla kommnetarer i min blogg, så skönt att du ser möjligheter. Gott när man har den inställningen. Ja våren fick verkligen en skjuts, här har snö verkligen töat även om det är ett tag tills den är borta men snödropparna blommar invid husväggen. Var rädd om dig kram

    SvaraRadera
  2. Tingeliiing!

    Du har en helt uunderbar livs filosofi(tror jag det stavas)...att ta dagen som den kommer och njuta av den oavsett vad den bjuder på. Jag tror man får mer ut av livet om man tänker såå än och deppar för att regn/snön slår mot rutan.

    Ha det gott
    Kraaam C

    SvaraRadera
  3. Var det mamma som ringde kanske? Med tanke på att ni pratade i 1,5 tim?!! :) /Jennie

    SvaraRadera