måndag 22 mars 2010

Besök av söner och UNDERBART tel. samtal

Jaa det är vad jag har berikat min start på denna vecka med och jag är oerhört nöjd med det.

Sönerna kom hit idag och hälsade på båda två FAKTISKT, helt otroligt, men nu så får vi se hur länge det dröjer tills nästa gång, men en gång är ju oerhört mycket bättre än ingen gång, eller hur???

En av mina underbara svägerskor ringde mig idag på förmiddagen och ville höra hur jag mår och sen pratade vi om allt och ingenting i 1.5 timme, är så tacksam och glad att jag har blivit berikad av dessa de värmer hjärtat många gånger ska ni veta.

Snöat har det faktiskt gjort lite granna idag med, nåväl inget som lagt sig på marken men ändå, jag vill ju ha VÅR försöker ju locka på den genom alla sätt och vis som jag kommer på men det är inte lätt att rå på vädrets alla makter och väl är väl det för tänk vad mycket osämja det hade varit då i världen om ALLA skulle bestämma över vädret och dess makter, nej vi får allt nöja oss med det vi får och försöka se det positiva i varje väderlek.

Nää ska ta och avsluta måndagskvällen med att mysa med älsklingen, den BÄSTA som finns.

CARPE DIEM

KRAM
Carina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar