söndag 21 mars 2010

UNDERBAR HELG

DET är EXAKT vad jag har haft nu, känns SÅ himla bra att ha haft en sån underbar helg, ja vad har den då innehållit??? Jo:

I fredags kom en av mina kära svägerskor och hälsade på bara "så där", är SÅ himla kul när folk gör så, tänk vad rik jag har blivit efter att jag skilde mig och skaffade mig ett helt nytt liv, vilka goa släktingar jag fått, de är HELT UNDERBARA, de VET om att jag uppskattar dem med, tycker det är viktigt att berätta för folk som jag bryr mig om att jag gör det, vill ju själv veta sånt och även tvärtemot.

Igår var älsklingen och jag en sväng i Jkpg där jag på torget hittade en klänning och en storblus som jag kan ha både nu och sen i sommar när magen växer och blir större och större, hittade ett par panelgardiner till köket, såå fina och vårlika, härligt.
Sen var vi på Blomsterlandet och där hittade jag PENSEÉR, YIPPEEEE tala om vårlycka, ska plantera dem i veckan och locka fram våren med dem tänkte jag. Sen fixade vi klart hallen som blev SÅ himla bra, känns större även nu när vi satt upp allt och fått möblerna vi hade på plats, skönt, är så himla underbart när det känns rätt och bra.

Idag har vi haft besök av jättekära vänner vi fikade på äppelkaka och vaniljsås med kaffe till (saft för mig) och bara satt och pratade HELA tiden, så himla kul och trevligt, tiden bara RUSAR fram när man har det så trevligt ju.

Imorgon är det ju en ny vecka blir spännande att se vad den har i beredskap för oss alla.

Ska nu fortsätta ta vara av söndagen.

CARPE DIEM

Kram
Carina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar