onsdag 1 juli 2009

Sol, åska, saknar Louise, är LYCKLIG med min fästeman

Jaa så ser det väl ut i korta drag nu, var ju ett tag sedan jag skrev nu igen, men men finns ju faktiskt annat att göra med, eller???

Jaa vad har jag då gjort sen sist??? Vi har ju haft 3 olika förlovningsfiranden, har varit mycket trevligt faktiskt. Vi fick en champagneflaska, teckningar och ett jättefint träfat där det är ristat bullar på sidan av min bror med familj, 2 kort från jättegoa vänner här via nätet, presentkort på t ex en god middag och en jättefin solros av älsklingens syskon med respektive, en superfin ljusuppsättning i betong formad som ett hjärtan och med rosor i av syrran med familj, SÅÅ mycket fina saker. Tyvärr så kom inte pappa den dagen jag hade bjudit hem honom med, kände mig oerhört besviken på att han inte ville komma för ursäkten var att en klasskamrat från Skåne var uppe, så han gick tydligen före hans dotters förlovning, men men....

Jag har även sålt en säng, skönt att bli av med den nu, tänkte jag skulle lägga ut lite smycket till försäljning på Tradera, får se om det är någon som vill buda på dem.

Sen har vi varit ute på kvällscykelturer älsklingen och jag, underbart HÄRLIGT. Har även varit uppe och planterat fina rosa och vita blommor hos våran älskade Louise. SUCK vad jag saknar henne, har börjat drömma så mycket konstiga drömmar med henne i den senaste tiden, vad kan det betyda måntro???

Nähä, ska kika vidare på Leila bakar nu, kanske kan få inspiration idag med av det programmet för sen är det ju Armageddon, film som bara MÅSTE ses, hoppas bara att älsklingen kommer hem snart från HELA sin dags arbete, han sliter som ett djur.

Var nu rädda om er alla goa vänner och om varandra.

FÅNGA DAGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

KRAM KRAM
Carina

1 kommentar:

  1. Hej
    Du kan väl länka till dina auktioner när du lägger ut så jag kan kolla.
    Kram Tina Tygbiten

    SvaraRadera