torsdag 2 juli 2009

SAKNAR LOUISE!!!!!!!!!!! Tungt idag..........

USCH, idag är ingen bra dag.
Jag saknar Louise SÅÅÅÅÅÅ J---A MYCKET, VARFÖR VARFÖR VARFÖR fick vi inte behålla henne, hon skulle ju fått det SÅÅÅ bra hos oss ju.

Känner mig deppig, ful, fet, äcklig och misslyckad idag, vet inte vad det är, hoppas bara att jag INTE är på väg ner i en DJUP depression, har ju varit där tidigare och känner INTE för att komma dit igen för där är INGET att ha alls ju.

Egentligen har jag ju SÅ MYCKET att vara glad över och tacksam över, förlovad med min älskling, har ju ALDRIG känt så här för någon annan tidiagare, det känns ju bara SÅ RÄTT med honom, solen skiner och det är ljuvligt ute, men jag orkar inte gå ut och njuta av vädret, känns som jag bara vill lägga mig under täcket och bara ligga där tills bättre dagar kommer till mig, gråter över saknaden efter Louise, vi ville ju SÅ GÄRNA behålla henne, men vi fick ju inte det, varför, VARFÖR VARFÖR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nähä ska väl inte belasta er mera med mina problem.

Ska försöka FÅNGA resten av dagen nu.

KRAM KRAM
Carina DEPPIG!!!!!!!!

3 kommentarer:

  1. Åh Ina, det är helt naturligt att du är mer nere vissa dagar. Du har en enorm sorg att ta hand om. Vissa dagar kommer du vara på botten och vissa dagar kommer det kännas bättre. Din oro för en djupare deprission förstår jag när du har varit där förrut. Prata om din sorg med din fästman, med vänner och ventilera dig i bloggen.
    Kram och hoppas att du fångade dagen.

    SvaraRadera
  2. Läste på din blogg och jag sörjer med dig.
    Grät då jag läste vad som hänt dig och din sambo.
    Fruktansvärt.
    Kan inte tänka mig din smärta.
    Det som hänt er borde inte få hända.
    MVH/Camilla.

    SvaraRadera
  3. skickar en stor kram och hoppas att nästa dag blir bättre.
    genomgår en förlossningsdepression just nu, så även om jag inte vet hur det är att mista ett barn (kan inte ens drömma om att förstå hur det känns) så vet jag hur det är att vara deprimerad.
    inboxa mig på fl om du vill prata.

    det enda man kan göra för att hålla näsan över vattenytan är att prata om det och hoppas att nästa dag blir bättre..

    kraaaaaaam

    SvaraRadera