tisdag 14 juli 2009

Nöjdheten fortsätter

Får väl ta och börja med att beklaga för att en del vänner inte klarar av att kommentera mina blogginlägg, förstår faktiskt inte varför ni inte fixar det, men skam den som ger sig, ni får väl i värsta fall mejla mig det ni kommenterat ist då om ni vill det ist???

Igår så fejade jag i princip HELA dagen, städade husvagnen helt och hållet så nu är den klar att börja packas, skönt att det är gjort, sen så tvättade jag igår en hel del maskiner, har faktiskt fortsatt med det idag med, började stryka våra STORA dukar som jag har skjutit på hur länge som helst men nu ser jag änden av den stora högen med, har några kvar som jag ska stryka klart idag. Sen så betalade jag firmans alla fakturor, satt i telefonen med support till ett löneprogram som vi köpt hem det tog 40 min bara det, sen gjorde jag varsitt kort till älsklingens systrar som de ska få så småningom, så gårdagen är jag jättenöjd med, känns verkligen som jag fångade den. Idag började jag dagen med en 6 km lång promenad runt Ingsbergssjön, en backe, sen en runda till för att slutligen komma hem, nöjd och belåten hoppade jag in i duschen för att sen inta frukosten på altanen, underbar början på en tisdag, eller hur???

Sen har jag idag igen strukit några av våra STORA dukar, tvättat 2 maskiner tvätt, vilat och nu gjort mat till fästmannen tills han kommit hem för sitt dags arbete.

Kvällen blir en del fixande och donande för att sen avslutas med avkoppling framför TVn med en stor kopp gott te och min älskling som sällskap, kan jag ha det bättre???? Jo då, det kan jag ju allt för om jag haft Louise här och mina söner så hade ju allt varit PERFEKT, men men Louise har vi kärt i minnet kvar i hjärtat hos varandra ju och det kan INGEN och jag menar INGEN ta ifrån oss.

Nähä, ska väl fortsätta lite till nu innan vi måste åka iväg och handla lite mat med.

Ha det nu jättegott alla goa vänner, var rädda om er och om varandra.

Glöm inte, CARPE DIEM-------fånga dagen.

KRAM KRAM
Carina

5 kommentarer:

  1. Härligt min vän o läsa din glad blogg:)
    Så skönt o få undan högar med saker som bara ligger där o blänger på en!

    Glöm aldrig bort, min vän, att:
    **LIVET ÄR DET SOM PASSERAR MEDAN VI SYSSLAR MED ANNAT!!**

    Stor varm kram! //Lisette

    SvaraRadera
  2. Aha jag hade visst ett konto utan att jag visste om det..*ler* Ja så kan det bli ibland...
    Kram

    SvaraRadera
  3. Nu ska jag testa om jag klarar av att kommentera i din blogg!

    SvaraRadera
  4. Wow det funkade nu, men det har det inte gjort tidigare när jag valt något av det andra.
    HA EN BRA SOMMAR!

    SvaraRadera
  5. Låter som du har haft fullt upp...men det är skönt att få undan saker som ligger över en...
    Hoppas ni får en underbar semester!

    SvaraRadera