söndag 12 juli 2009

Nöjd helg

Jaa så kan jag faktiskt sammanfatta min helg i korta drag, känns riktigt gott att det äntligen blir något positivt som jag skriver här i bloggen.

I helgen har jag nu bakat 120 bullar (gott att ha i frysen), älsklingen min har gjort i ordning våra cyklar inför semestertrippen, min blev precis som NY, fantastisk han är min fästeman. Sen har jag klippt ner grenar som vi haft kvar sen vi klippte häckarna så nu är den högen borta med, känns SÅ himla skönt att få såna här saker gjorde för de blir ju gärna liggandes annars ju.
Sen har vi faktiskt inhandlat saker som vi behöver inför semestertrippen, så nu är det med gjort. Så har jag tvättat lite tvätt med, konstigt men det blir hela tiden mera den tar ju aldrig slut, konstigt va??? Men jag tror nog att det är så i alla familjer för konstigt är det ju annars.

Förresten är det någon som har något tips om vad man kan ge sin pappa i 70-års present??? Är ju SÅÅÅÅÅÅ himla svårt att komma på något bra till honom, grunnar och grunnar ju hela tiden men jag kommer ju bara på knäppa saker, nåväl har ju lite tid på mig så kanske att jag kommer på något så småningom.

Jaa så ser väl mitt liv ut just nu, det enda som jag saknar är ju våran älskade Louise, saknaden efter henne kommer jag nog ha resten av mitt liv tror jag, den känslan kommer nog aldrig att försvinna helt och hållet och väl är väl det.

Nähä, ska ta och tömma diskmaskinen nu.

Var nu rädda om er och om varandra därute i cybervärlden och i verkliga livet.

Glöm nu inte bara

CARPE DIEM------FÅNGA DAGEN

KRAM KRAM
Carina

1 kommentar:

  1. Hej tjejen!
    Det där med tips på presenter till den äldre generationen är såå svårt för de har oftast allt de behöver. Ett år gav vi våra föräldrar upplevelser. Jag gjorde hemmagjorda häften - typ som ett rabatthäfte. T ex gav vi en kräftskiva till min mamma med en övernattning hemma hos oss (de fick sova i sin husvagn hos oss) så jag skämtade till det och gjorde en kupong där det stod en övernattning på Tallbarrets Camping, på kupongen med kräftskiva skrev jag allt som vi skulle bjuda på o s v.
    Hoppas du förstår idéen.
    Ha det gott och fortsätt att njuta av dagen
    Kraaam C

    SvaraRadera