onsdag 15 juli 2009

Förbannade X

Jag är SÅ J---A ARG på mitt X, han är SÅ himla idiotisk, ursäkta mig men jag har idag varit på långlunch med äldsta sonen, fick då höra av honom mycket och mer, han saknar visst sin mamma, gott att höra MEN sen fick jag höra att Xet sagt till sonen att jag skulle ha låst in sonen så att han skulle ha läst sina läxor på sitt rum inlåst, VAR får han sånt ifrån, HUR kan man bara hitta på något sådant???? Sen skulle jag ha skrikit och varit så arg på sonen och hans bror så mitt X skulle ha hållt för öronen för att det skulle ha låtit så hemskt, HUR kan han och VAR får han allt ifrån???? Är SÅ ARG och SÅ BESVIKEN, samtidigt SÅ HIMLA GLAD över att jag tog beslutet att skilja mig, var det bästa jag gjort. Som väl var så sa sonen att han inte kommer ihåg något om att jag skulle ha låst in sonen ej heller minns han något om att jag skulle ha skrikit och gapat på honom, däremot minns han att hans pappa gapade och hotade honom och kallade honom för HEMSKA öknamn, skönt att sonen iaf minns sanningen, men känner mig väldigt kränkt, sårad och A R G!!!!!!!!!!!

Tala om att jag har kommit från helvetet och nu hamnat i paradiset för min älskling är bara SÅÅÅÅÅ UNDERBAR, var skulle jag vara om jag inte haft honom, han är bara BÄST!!!!!!!!!! Tycker synd om alla kvinnor som inte får uppleva denna lycka, värme, trygghet som jag har med min fästman, han är bara BÄST!!!!!!!!

Idag har vi besiktat husvagnen och den gick faktiskt igenom, PUH, skönt, får vi se om den styr kosan någonstans på semestern??? Men vet ju aldrig........

Nähä nu så ska jag ta och vila och samla nya krafter så denna ilska och frustration försvinner från mig, älsklingen är inte värd att få den ilskan jag känner nu för han är värd att behandlas med OERHÖRD omsorg ist.

Nåväl, det var lite från idag, nästa gång kanske det låter bättre här, man vet ju aldrig.

Var rädda om er och om varandra därute nu.

CARPE DIEM

KRAM KRAM
Carina

2 kommentarer:

  1. Kära vän!

    ja usch o fy vilket X du har!! Han passar verkligen till o kallas X - han är liksom utanför tid o rum... hela hans värld verkar skum, tycker jag!
    Att inte sönerna bara skiter i (ursäkta!) honom o låter honom leva i sin "förtrollade" värld!!! Det verkar ju som om dom inser SANINNGEN i varje fall...!
    jag har sagt det innan, men säger det igen - pojkarna inser förr eller senare vad han ä för en - o DÅ har han satt sin SISTA potatis!!! Hoppas dom kommer till insikt snart o flyttar till ditt o Lasses kärleksfulla hem - det e Ni alla väl värda!

    Husvagnen hoppas jag styr kosa mot SKÅNE nästa vecka......?! :)))

    Va rädd om dig! //Solskenskramar//Lisette :)

    SvaraRadera
  2. Vilken skit till X..som Lisette säger: sönerna kommer att sätta sig upp mot honom strax, verkar som han är skraj för dig!

    SvaraRadera