tisdag 9 juni 2009

Louise fattas oss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Min mamma är så starkdet säger alla... Men i ensamhet om natten Jag sett Hennes tårar falla. Under sömnlösa nätter kommer Jag tassande på tåHon vet att Jag är där för att hjälpa Henne förstå Lika ändlösa som strandens vågoroch Hennes smärtaJag vakar över Min starka mammasom alltid bär Mig i sitt hjärta Hon bär ett leende ett leende som Hon tror döljer Men genom himlens dörr ser Jag tårarna som följer Min mamma försöker hantera döden, för att hålla Mig kvar Och alla som känner Henne vet att det är den enda möjlighet Hon harNär Jag vakar över Min starka mammaGenom himlens öppna dörr försöker Jag förklara att änglar skyddar Mig nu som Hon gjort förrMen Jag vet att det inte hjälpereller lättar bördorna Hon bärHar Du möjlighet gör ett besök och visa att Du håller Henne kär Vad Hon än säger Hur Hon än mår Min starka mamma har ett Hjärta fullt av sår


Detta beskriver mig EXAKT, kopierade denna från en tjej på FL, hoppas inte hon tar illa upp.

SUCK, de säger att livet läker alla sår, men så är det INTE, visst det blir lättare och lättare att hantera men såret finns ju där ALLTID.

Begravningen vi hade för henne blev så fin och ljus som vi ville ha den, det känns jätteskönt, visst det var SKITJOBBIGT, men om man ska försöka ta bort det jobbiga så var den jättefin, platsen som hon ligger på är SÅ rofylld och vacker, känns så skönt att vi valde den graven.

Vi har ju även varit inne och träffat barnmorskan och läkaren på förlossningen, visst det var SKITJOBBIGT att ringa på förlossningsklockan och alla bebisar som var där direkt innanför dörren när vi kom, det var HEMSKT, men vi fick iaf reda på att det INTE var något "fel" på varken Louise eller på mig, känns faktiskt jätteskönt i det hela.

Idag ska vi upp och träffa våran underbara barnmorska Ingvor som hade oss under hela graviditeten, ska bli skönt att få träffa henne samtidigt som det kommer vara jättejobbigt, men hon är SÅÅ himla gullig och snäll. Tufft att behöva ta sig igenom alla dessa stadier men vad ska man göra, vi MÅSTE ju försöka leva vidare på något sätt.

TYVÄRR eller är det TYVÄRR så har jag fått en FRUKTANSVÄRD blödning, känns som det är mensen som kommit igång, men det blöder något HEJDLÖST ju, så här mycket har jag aldrig blött innan när jag haft menstruation, känns lite oroande faktiskt, måste hålla koll på det, ska ta det med BM idag också, en nackdel till att jag blöder så mycket som jag gör är ju att jag blir SÅ himla trött och yr hela tiden, men kanske ska vara så här nu, vem vet????

Just nu när jag tittar ut genom fönstret så ser jag att Louise kikar ner på mig för solen skiner nu, gott att ha våran lilla stolthet i åtanke.

LOUISE FATTAS OSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

KRAM
Carina änglaförälder till Louise

3 kommentarer:

  1. Gumman...åh, jag sitter på jobbet och stortjuter! Mina arbetskamrater undrar vad det är för fel och jag försöker förklara...men de har inte barn själva och förstår inte känslan man har...mitt hjärta snörps åt och jag tänker på att jag har sån tur som har min son som kom till på vårt tredje IVF-försök...Jag hoppas och önskar att du får en bra sommar, och att du och din man snart får ro och orkar komma tillbaka...
    massor med kramar!
    Minne

    SvaraRadera
  2. Tänker på er! Jag har också den texten för det känns som om det vore mig den handlar om. Min lille kille dog i vecka 16, men det känns ändå och nu börjar det närma sig den dagen han skulle komma till oss... Skönt att ni fick veta att det inte var fel på någon av er, samtidigt som det kanske känns jobbigt att inte ha en orsak. Förutom att himlen saknade en ängel och Louise var den finaste de ville ha. Så tänker jag om min Kasper. Ha det så gott ni kan och var rädda om varandra! Kram

    SvaraRadera
  3. Vad fin den texten var. Skönt att det inte var något "fel" på nån av er men det är så fel att sånt här får hända :(
    Tänker på er varje dag och hoppas att tiden gör att det känns lättare men som du skrev såren finns där alltid.

    Ha en bra dag vännen
    massor med kramar

    SvaraRadera