onsdag 10 juni 2009

Fryser, har gjort det HELA dagen

Idag har jag hämtat tack korten, de var JÄTTEFINA, blev helnöjd med dem med, men TYVÄRR kunde de inte säga hur mycket hela begravningen går på, skulle ju vara SÅÅ skönt att få veta nåt och nåt, men men vi får väl bara ta och vänta och se, kan ju inte göra mera.

Sten till lilla tjejens grav håller vi på och letar efter med, men det är ju hiskeligt vad dyrt det är, kostar ju en hel förmögenhet, är inte klokt egentligen.

Syrran och jag har idag varit ute en sväng hos pappa för att planera inför hans 70-års fest som kommer gå av stapeln i augusti, så nu har vi ordnat med maten, nu är det bara resten kvar, PUH, men det känns skönt och faktiskt lite roligt också i alla tråkigheter som jag har omkring mig just nu.

Var faktiskt lite jobbigt att vara hos pappa idag, kände TYVÄRR som om han är besviken på mig över att jag inte kunde ge honom detta lilla barnbarn nu för han hade jättesvårt att möta min blick, ville inte se något av det vi fick från förlossningen, ej heller albumet som vi fått av begravningsentreprenören med foton och allt nerskrivet, kramen jag fick sen av pappa när vi åkte var kall och avvaktande, det har den inte varit innan utan han har kramat så himla hårt, men jag vet inte det kanske bara är jag som överreagerar, syrran tror att det beror på att han inte vet hur han ska ta allt detta som hänt mig och sambon nu, blir inte klok på livet egentligen och på hur andra tolkar allt omkring oss men men är kanske inte min sak att tolka allt sånt, vem vet?????

Igår var vi ju hos BM, var jättetrevligt möte och samtal vi fick med henne tillsammans med tårar både hos oss och hos henne, hon frågade även om hon skulle få läsa dikten jag hade skrivit till Louise och SJÄLVKLART ska ta med en kopia av den när jag ska upp på efterkontrollen sen till henne, alltså vi har haft VÄRLDENS BÄSTA BARNMORSKA hon har varit SÅ underbar hela vägen och ÄR fortfarande helt underbar, gott att ha såna omkring sig.

Nähä, nu så ska jag ta och fortsätta med maten till sambon, tror han är hungrig när han sen kommer hem, när nu det blir, men han är ju lika efterlängtad varje gång han kommer hem, idag blir det makaronilåda till mat för honom, vi får hoppas att det duger...hi hi hi....

Ha det nu bäst och var rädda om er och om varandra

KRAM KRAM
Carina änglaförälder till Louise

2 kommentarer:

  1. Jaa allt vad ni får gå igenom...*tänker på er i massor*

    SvaraRadera
  2. Tänker oxå på er! Det är kanske inte så lätt för er omgivning att veta hur de ska vara och vad de ska känna.... Hoppas allt blir till det bättre snart! Kram

    SvaraRadera