fredag 12 juni 2009

Änglarna gråter

Jaa idag gråter änglarna för regnet det bara VRÄKER ner men men vad gör det när hjärtat brinner och blöder samtidigt, brinner för kärleken till älsklingen och blöder av saknaden av våran lilla prinsessa Louise.

Jaa, igår fick jag höra något som jag ALDRIG trodde att jag skulle får höra, men jag var iaf nere på torget en sväng och stötte på en bekant som inte visste vad som hänt oss så jag berättade, då får jag som kommentar "Ja det är sånt man får ta i beräkningen när man skaffar barn i våran ålder", tala om att bli chockad och LEDSEN, det gjorde SÅÅÅ J---A ONT, tror inte folk att vi lider nog som det är utan att de måste vräka ur sig sådant med, för det första så hade det ju inte med våran ålder att göra, nää tala om att göra ont. Nåväl är väl många som tänkt tanken, det tror jag säkert att det är men tänk det då vräk inte ur sig det då.

Jaha så var vi då hos kuratorn igår för SISTA gången, PUH, vi registrerade iaf Louise och sen frågade hon lite hur vi känner, vad vi känner för framtiden, om vi har någon och prata med, sen avslutade hon med att säga att vi behöver nog inte gå dit fler gånger för hon trodde att vi inte har behov av det mer, YIPPEEE, är ju precis så som vi känner med, skönt. Nästan så vi tog varsitt glädjeskutt därifrån, men när vi kom ut därifrån så träffade vi på en av barnmorskorna som tog hand om oss så vi blev ståendes och prata med henne LÄNGE men det var bara trevligt, alla har ju varit SÅ underbara vid oss på förlossningen och det talade vi om för henne med, tycker det är viktigt att de för höra när man är nöjd för annars är ju vi alla människor så himla snabba att klaga om vi har något att klaga på, eller hur???

Nähä, som sagt så REGNAR det idag men jag håller på och plockar ut i vagnen för vi ska styra kosan emot Gränna idag, lillebror ska ju cykla Vätterrundan så vi åker upp till Motala en sväng imorgon och sen tillbaka till vagnen i Gränna, ev ska ju älsklingens syster flyga luftballong idag med, men jag tror inte hon kommer göra det med tanke på vädret så blir det nog inställt.

Nähä, var nu rädda om er och om varandra.

KRAM KRAM
Carina änglamamma till Louise

2 kommentarer:

  1. Ja det är konstigt att en del bara måste häva ur sig vissa saker utan att tänka sig för. Visst om hon/han känner o tänker så, men se då till att hålla det för sig själv. Man gör ju ingen glad genom att häva ur sig de orden.
    Det har ju inget med åldern att göra. Ni har ju oxå fått bekräftat att det inte var pga dig som det hände. Nä försök att kasta av dig de orden o inte lägga nån större energi på det. Personen ifråga vet inte vad den pratar om.

    Ha en riktigt mysig helg i Gränna.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Så idiotiskt att vräka ur sig en sån sak *arg*
    Det känns väl skönt att ni har fått sådan hjälp som ni har fått efter det som hänt.
    Jag hoppas att ni har haft en skön helg i Gränna och att vädret inte har varit allt för illa.
    Här har det regnat :( men idag på fm så var det så fint ute med sol och klarblå himmel...fast det varade inte så länge. Nu vreäker det ner och det haglar oxå *morr*

    Sköt om dig och du...jag tänker på dig

    *kramar om*

    SvaraRadera