fredag 3 april 2009

Bebis i säte, HJÄLP!!!!!!!!!!!!!!!

Nu så är jag ÄNTLIGEN tillbaka, vi har haft lite datastrul härhemma, men nu så har vi fixat till det igen, skönt, började ju nästan på att få dataabstinens.

SOLEN SKINER från en KLARBLÅ himmel, är ju bara SÅÅ skönt, ska ta och sätta mig i solen en stund sen och bara lapa sol, finns det något härligare och samtidigt höra vårfåglarnas sång på avstånd (har ju fågelskräck när de är för nära).

I förrgår så var vi då på MVC och alla värdena var bra, blodvärdet, blodtrycket, sockret, äggvitan allt var bra, MEN nu så har ju bebisen lagt sig i säte IGEN, det tycker jag väl inte om riktigt ska jag väl vara ärligt och säga, den låg ju i säte tidigare men sen så vände den sig och nu har den lagt sig i säte IGEN. Om den nu inte vänder sig tills vi ska till MVC igen om 2v så ska de försöka vända bebisen för annars blir det ju kejsarsnitt, HJÄLP......men men ut ska den ju i vilket fall som helst och jag LÄNGTAR oerhört mycket tills dess, ni kan lita på att bebisen är efterlängtad.

Mina andra söner vet jag inte vad som har hänt med för jag ser dem aldrig, ringde igår till David och pratade lite med honom och då kom det fram att han rökar fortfarande (jäkla unge), vad ska jag göra???? Känner att jag kan inte göra mer än jag gjort och gör. SUCK........små barn små bekymmer stora barn stora bekymmer så sa alltid min älskade mormor.

Igår fick jag hembesök av min pratkontakt uppe på psyk, jättetrevligt och hon är SÅ himla gullig, hade inte varit här idag utan hennes stöd och hjälp och igår hade hon med sig 3 st bodys och ett par byxor till lilla bebisen, jag som bara är hennes patient egentligen, gulligt.

Nähä, ska ta och slänga i tvätten i tumlaren nu innan jag börjar med lunchen till älsklingen.

Ha det så gott alla goa vänner och var rädda om er och om varandra.

KRAM KRAM
Carina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar