söndag 29 mars 2009

Söndagskväll och helgen har åter rusat förbi.

JÖSSES vart tar tiden vägen egentligen???

Idag har älsklingen gjort en massa med sitt jobb, stackaren han får ju aldrig vara ledig, fast å andra sidan är ju det baksidan av att vara egen företagare. Jag har faktiskt hjälpt honom lite granna, tar ju ett tag att komma in i olika jobb med.

Annars har jag mest vilat idag IGEN, börjar bli trött på att vila och på att inte ha någon ork, knoppen vill ju MYCKET MYCKET mera än vad kroppen vill, SUCK, hur får man ihop detta???

Hur gör jag för att bara ta emot när L bara ger och ger hela tiden och månar om mig och är SÅ himla snäll och omtänksam vid mig HELA tiden, vill ju gärna ge tillbaka lika mycket om inte mera, hur gör man???

Nåväl idag har vi även varit ute och kört lite på småvägar runt omkring Nässjö, märkligt för på vissa ställen fanns det ju knappt någon snö och då rör det sig bara om några km avstånd, men HÄR har vi minsann snö kvar, trots att det har varit +grader idag och solsken t.o.m. men men ska väl inte klaga alldeles för mycket. Längs turen fick vi se tranor, kanadagäss, rådjur och skator, mysigt att se alla djuren tycker jag.

Nähä, ska väl ta och krypa ner i sängen nu och vänta på att John Blund kommer och strör lite pulver i mina ögon.

Ha det gött alla goa vänner.

Kram kram
Carina

1 kommentar:

  1. Ja du det är nog bara för dig att vila och åter vila...tids nog får du nog fullt upp med bebisen.

    Hoppas du har haft en bra dag idag...
    ta hand om dig

    kram

    SvaraRadera