måndag 30 mars 2009

Ingen ork i kroppen bara i knoppen, sol idag.....

Trött, ont i kroppen, bara knoppen som har SÅ EVINNERLIGT med vilja, men kroppen har ju som sagt ingen ork kvar, kanske beror på att jag gick in i graviditeten med LITE ork kvar redan då och nu tar ju det lilla knytet väldigt mycket kraft av mig, SUCK, är jobbigt att acceptera.

Men idag har det faktiskt tro det eller ej varit lite sol här på toppen av höglandet, visst snön ligger fortfarande kvar, SUCK, men får ju vara glad och lycklig över det lilla som är med vädret nu för tiden tycker jag.

Idag har jag faktiskt inte gjort något särskilt alls mer än att börjat planera för att fota mina smycken som jag tillverkat så jag kan lägga in dem här på min blogg, sen har jag löst lite korsord och försökt tillåta mig att vila och att inte känna HUR mycket jag VILL göra egentligen utan fokusera på att må bra, inte lätt vill jag säga för är man van vid att hålla igång hela tiden och nu inte orkar det så är just DET jättejobbigt, men men slut på gnället för idag.

Nähä, nu så ska jag ta och umgås lite med älsklingen då han äntligen kommit hem från en LÅNG dag på jobbet idag.

Ha det gott alla goa vänner och var rädda om er och om varandra.

KRAM KRAM
Carina

1 kommentar:

  1. Skickar en stor energi kram till dig så att du orkar med dina dagar
    Ha det gott och sköt om dig
    Kram C

    SvaraRadera