måndag 20 april 2009

Tiden-Vart tar den vägen????

Jaa, vart tar tiden vägen egentligen??? Fattar ingenting för egentligen känns det som jag inte gör något heller på dagarna pga att jag är SÅÅÅ FRUKTANSVÄRT trött, men summerar jag varje dag så har jag ju alltid fått något gjort iaf, hm märkligt, sen ser jag ju på kalenderna att idag är det redan den 20 april, HJÄLP, är ju inte ens en månad kvar nu till beräknad förlossning, nåja vi får se om jag eller L får rätt ang tiden för jag tror ju att jag går över och han tror att det blir tidigare och hans moster säger att det blir en månad efter man kände något om förlossning första gången så då ska det komma den 6 maj, men men den som lever får ju se vad som händer, vad som idag är sig likt om hundra år, himla bra text det är tycker jag.

Nåväl, i helgen har vi varit hos Ls moster och ätit smörgåstårta och fikat, var nervöst innan, men gick över förväntan, alltid nervöst första gången att komma hem till släktingar tycker jag, känner ju bara att de dömmer mig hela tiden utefter vad de tycker och tänker och sen så vill jag ju duga åt L i deras ögon med, men men vi får hoppas att det blev "godkänt" iaf, hi hi hi......man vet ju aldrig.

Igår så var jag uppe hos min kära svägerska där jag fick en fotbehandling, tala om att jag NJÖT, blev SÅ fin om fossingarna, vackert nagellack satte hon på med och smycken på naglarna fick jag likaså, tänk vad jag mådde då och kände mig ompysslad, gulligt av henne att göra detta på mig är ju trots allt hennes yrke men ändå.

Sen har vi faktiskt varit ute i trädgården och klippt ner rosorna så nu tycker vi att det känns som vi börjar komma ikapp i trädgårdsskötseln med, gött, ska jag bara ta och börja fixa iordning altanen så vi kan njuta ännu mera av den nu när vårvärmen är SÅÅ härlig och underbar.

Nackdelen med det fina vädret är väl då att jag inte sitter här så mycket som jag gör annars, fast är det någon nackdel egentligen???? Nää tror inte det faktiskt.

Nähä, ska väl ta och lapa lite sol nu med medans den är framme och sprider sina ljuvliga strålar.....

Ha det gött alla goa vänner och var rädda om er.....

KRAMAR
Carina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar