lördag 25 april 2009

SOL, städning, ingen kommentar, SUCK......

Hej hopp alla glada!!!!!

Hur har ni det i solskenet egentligen???

Idag har det ju bara varit SÅÅÅ UNDERBART ute, gillar detta.

L har jobbat lite idag och jag har fixat i ordning en del av altanen, sen har vi varit ute och mossrivit framsidan och rensat ogräs i rabatten på framsidan, blev ju bara SÅÅÅÅ fint nu, skönt att vi kommit en bit på väg nu med. Tänk om bara bebisen kunde sätta fart med, men men.....

Igår var vi faktiskt i Vetlanda och hämtade babyskyddet, det blev ett svart från Brio, syns inte att det är använt så det kändes jättebra, på hemvägen så tog vi svängen förbi min bror med familj så fikade vi en stund där med, alltid trevligt att bara dyka upp så där, nåväl vi ringde faktiskt innan för att kolla för säkerhets skull och sen skulle vi låna hans tapetbord nu när vi ÄNTLIGEN ska börja tapetsera kontoret/pysselhörnan, kommer blir SÅÅÅÅ FIIIINNNTTTT.......

Barnen ja, de skulle ju kommit hit igår egentligen men det har inte kommit några barn ännu så de lär väl inte komma denna helgen, men nu ger jag faktiskt upp så nästa vecka ska jag sälja en av sofforna där nere, någon som vill köpa den??? Sen så ska det bli ett relaxrum där så småningom för jag kan inte ha ett rum ståendes här bara ifall att de kanske någon gång behagar att dyka upp, nää nu får det bli ordning och reda på allting känner jag, men men vi får se hur deras reaktion blir när de kommer nästa gång, OM de kommer någon mera gång.

Nähä, nu ska vi ner och handla lite mat, sen blir det grillning ikväll, MUMS!!!!!!

KRAM

Carina

1 kommentar:

  1. Vad tråkigt att barnen aldrig dök upp :(
    Jag hade blivit väldigt ledsen om mina barn hade gjort så men ledsen tror jag att du är oxå.
    Förstår de inte vad de gör mot dig?
    Men det är kanske dax att slå näven i bordet...gränsen är nådd. Och inte kan du ha ett rum som står tomt ifall de dyker upp nån gång.

    Ja du...nu närmar det sig...snart dax för bebisen att kika ut.
    Vad tror du att det blir...pojke eller flicka?

    Ha det gott och sköt om dig vännen
    massor med kramar

    SvaraRadera