tisdag 9 november 2010

YIPPEEEE besök av son nr 2

JAPP idag fick jag besök av lille sonen, nåja lille och lille det är han ju inte längre får försöka börja kalla honom för mellansonen nuförtiden ju, nåväl han kom iaf hit en sväng idag, det var JÄTTEHÄRLIGT att ha honom här, njuter av varje stund med mina barn, OAVSETT ålder. Lite trist bara att höra hur mycket Xet dricker nuförtiden och VAD han dricker då ölen och spriten och pengarna tagit slut, gjorde ont i mitt mammahjärta, GLAD iaf över att han pratar om det istället för att bära det inom sig för det har de gjort alldeles för mycket genom årens lopp.

Ikväll är det VITT ute av snö, WEEHEEE tycker det är HÄRLIGT, är så många som gnäller varje år men det blir ju så pass mycket ljusare ute och sen kan man ju göra så mycket skoj i snön med ju. Lillekillen sov ute i vagnen idag i 4 timmar, vagnen var ju nästan helt vit när jag tog in honom, härligt med frisk luft för honom, det kan han ju inte få för mycket av, ej heller kan han aldrig få för mycket av KÄRLEK och det ÖVERÖSER vi honom med, kan ju inte låta bli för han är ju bara SÅÅÅÅ UNDERBAR.

Idag har jag bakat de sista kakorna till dopet så nu är det bara en av tårtorna kvar som ska bakas men den får jag ta sen ngn dag närmre dopet så den är färsk och fräsch.

Älsklingen min han jobbar och jobbar snart dygnet runt känns det som, börjar faktiskt bli lite orolig för honom tycker han sliter alldeles för mycket, börjar synas ganska så rejält på honom, stöttar ju honom i ALLT. Pysslar om honom extra mycket då han väl är hemma och NJUTER i fulla drag de stunderna för de är GULD värda och mer därtill.

Vi uppskattar KVALITET istället för KVANTITET.

Nähä nu så kommer visst John Blund känner jag så bäst att rusa till sängs så jag inte somnar på vägen dit.

Ha det gott alla goa vänner.

CARPE DIEM

KRAM
Carina

2 kommentarer:

  1. Ja vad ska man säga. Tragiskt är det att han håller på som han gör. Fattar inte, eller jo det är ju ett missbruk, och har man inte viljan eller ser att man har ett problem så kan man inget göra tyvärr. Men tragiskt är det. Hade det bara handlat om honom så hade man ju inte brytt sig, men han har ju två grabbar som är lättpåverkade tyvärr. Skönt att de kommer hem o pratar med dig.

    SvaraRadera
  2. Syns det er så fint med snø jeg også:) når jeg sto opp i dag, og kikket ut var hele verden blitt hvit over natten:) jeg kjente at nå er det ikke lenge igjen til jul, og det er en koselig til:)
    Det gjør så veldig vondt i mammahjertet når barna vår ikke har det så bra, og det spiller ingen rolle om barna er små eller store. Men det er bra at man har en mamma man kan snakke med, det tror jeg er det aller aller viktigste for for alle:) Så det er godt at din sønn har deg:)

    Ha en fin dag og kos deg med lillen i snøen:)

    Klem Maya

    SvaraRadera