tisdag 26 oktober 2010

Lev här och NU


Här har ni lite mera bilder på vad jag gör syns tyvärr lite dåligt på bilden men den översta är en kaffeservett och den understa är en matservett, dessa brukar ALLTID bli lika uppskattade och jag har faktiskt fått betällningar på såna här till olika fester, kul. jag kanske lägger ut fler bilder senare på ex som jag har hemma.

I natt har Jesper sovit i EGEN säng hela natten från kl. 23.00-08.15 så jag klagar DEFINITIVT INTE på honom, han är bara SÅÅÅ gosig vår lille prins.

Idag har jag varit effektiv, har bakat 2 sorters kakor, fixat i ordning papper härhemma, tvättat 3 maskiner tvätt, lagat mat, gosat och tagit hand om lille guldklimpen, promenerat en härlig höstpromenad med skatten i vagnen, såna här dagar vill jag GÄRNA ha flera av, jag riktigt njuter av dessa dagar, LEVER LIVET känns det som jag gör och det riktigt ordentligt.

Hoppla nu ville inte lillkillen nana mer så nu ska jag gosa och busa lite med honom igen, kan inte göra det tillräckligt.

Lev livet HÄR och NU för du får ALDRIG igen denna stunden som du har just NU.

CARPE DIEM

Var rädd om dig och om varandra

KRAM
Carina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar