tisdag 12 oktober 2010

Jag är så glad, tra la la laaa

Jaa jag känner mig verkligen så glad så jag bara vill sjunga och varför denna glädje då kanske ni undrar??? Jo det ska jag berätta:

Solen skiner, hösten har kommit hit med sina oerhört varma vackra färger, livet leker, ser fram emot varje dag med glädje och nyfikenhet, Jesper växer och frodas EXAKT som han ska, jag blev godkänd hos läkaren så nu kan jag börja leva som vanligt igen, kärleken frodas och växer den med som den ska så VARFÖR klaga för när jag har ett sånt UNDERBART LJUVLIGT HÄRLIGT liv??? Jag ser ingen anl till det.

I helgen hade vi UTOMHUSdagar, vi fejade och höstfixade i trädgården, planterade höstvackert i alla krukor och lådor, grillade korv till lunch på lördagen och på söndagen grillade vi hamburgare till lunch och intog luncherna utomhus, SÅÅÅ LJUVLIGT. Vi var även uppe en sväng hos våran älskade lilla Louise och gjorde höstfint på hennes grav med vi ska bara sätta dig lyktan och tända ett ljus där med så är där också vackert och varmt.

Jag har som sagt ett sånt underbart liv, har ju fått underbara släktingar på båda hållen som kommer och hälsar på då och då rent spontant och tar det som det är här hemma, inga krav eller måsten alls och det är SÅÅÅ himla gott och underbart.

Jag har härliga vänner som också dyker upp då och då spontant och även de som ringer och hör av sig och vi träffas kanske då och då över någon enkel fika el dyl och bara är, det är SÅÅÅ himla gott.

Tänk vad många år som gått till spillo tidigare då jag inte har kunnat njuta så här pass mycket av livet, det är ju EXAKT så här jag alltid har velat känna tidigare och nu får jag göra det, tala om att jag nu N J U T E R!!!!!!!!!!!

Jag önskar bara så väl att andra människor kunde njuta av livet och ta tillvara på varje sekund och se livet framåt och inte bakåt.

Glöm igår, idag kan du inte göra något åt och imorgon är en helt ny OSKRIVEN dag som bara väntar på att få upplevas.

Lev här och NU!!!!!!!!!!!

C A R P E D I E M!!

Kram

Carina

1 kommentar:

  1. Hej!
    Tack för din rara hälsning på min blogg. Nyfiken på vem det var som skrev så rart till mig så var jag tvungen att titta in på din blogg. Nu har jag snabbkollat och läst lite.
    Härligt att du är så glad,för vad jag kan förstår av det lilla jag läst så har livet inte varit se enkelt för dig.
    Önskar er all lycka med lille Jesper. Jag återkommer någon annan dag, men nu väntar jobbet,ikväll har biblioteksfilialen öppet och det är jag som jobbar där, så det är nog bäst att jag skyndar mig dit.
    Kram Raina

    SvaraRadera