fredag 3 september 2010

ONT DET GÖR ONT

ONT DET GÖR ONT, ja den texten stämmer delvis in på hur jag mår nu. Nå vad är det som gör ont då?? Jo det ska jag berätta här nu: jag pratade med min yngste son (från mitt förra liv) och han sa att de skulle komma hem hit som igår kväll och hälsa på oss, tror ni det kom några söner??? Nää då det varkn dök upp några eller hörde av sig, varför gör de så här emot mig???? Det gör SÅ fruktansvärt ont när de gör så här gång på gång och jag aldrig får någon förklaring, SUCK.

I förrgår när lilleman och jag skulle gå ut och gå en sväng så kom jag inte ut från tomten pga en husvagn och en kärra som stog i vägen, inga problem tänkte jag och bärjade dra i kärran, SHIT ja jag har ju visst opererat mig för 4 v sedan och DET känns nu kan jag tala om, men som vanligt så lär jag mig mycket den hårda vägen, hi hi hi så nu gör det ju ont i såret m, men nu gör jag ju inte om det heller.

Idag så sitter vi här nu och väntar på barnsköterskan som ska komma på hembesöket idag ovh sonen sover just nu på min arm, go han är.

Jo, jag lanske ska skriva lite mera positivt med och det är att jag faktiskt NU känner att jag lever ett familjeliv i HARMONI, första gången det sker i mitt liv med och det kan ni lita på att jag NJUTER av, känner mig som en ÄKTA förälder denna gången och inte som en surrogatmamma som jag känt i alla år med de andra sönerna, hemskt egentligen att man kan känna så men men nog med det nu är det bara att NJUTA som gäller och det GÖR jag, det kan jag garantera.

Nu kom barnsköterskan, ska ta emot henne nu.

FÅNGA DAGEN och NJUT

KRAM
Carina

1 kommentar:

  1. Vilken trist känsla du bär med dig... Men jag håller med dig ang mottot, det är gruninställningen som gör människan (the secret är grym där)...

    Carpe Diem har jag och min make inristat i våra förlovningsrigar, för att man aldrig ska ta varandra för givet och älska varje dag.

    Skrev om hur vi träffades i min blogg igår...

    Stor kram till dig och mys ordentligt med lilla J...

    SvaraRadera