måndag 29 mars 2010

Tiden bara RUSAR ju iväg, ljuset blir bara starkare hela tiden

Visst är det väl ändå ett underbart land vi lever i, visst vi har ju haft MÄNGDER och åter MÄNGDER med snö i år men att nu börjar faktiskt snön att försvinna även här och idag nu när det regnar så får ju snön ännu mera hjälp med att försvinna och våren närmar sig med stormsteg och med den så kommer förhoppningsvis värmen också (fast jag vill ha kall sommar i år). Passa på att NJUTA nu med för det får vi inte glömma bort mitt i all vardagsbrådska.

Nu närmar sig ju påsken också och med den MASSVIS med godsaker i form av god mat och gott godis, SMASKENS, fast jag får väl hålla igen lite med godiset "snyft", hi hi hi.........men lagom är ju alltid bäst.

Har faktiskt haft lite pysselenergi men vet inte om jag ska lägga ut de sakerna för tycker att alla andra gör OERHÖRT MYCKET vackrare och finare kort men vi får väl se hur jag vågar.

Magen den växer och jag känner små små sparkar med jämna mellanrum, det är ju bara SÅÅÅ himla mysigt längtar tills att det kommer starkare sparkar så även älsklingen kan känna våran lilla bebis därinne som vi längtar OERHÖRT mycket efter.

Nää ta nu och var rädda om er alla goa vänner och om varandra därute i cybervärlden.

CARPE DIEM

KRAM

Carina

3 kommentarer:

  1. Hej hej!
    Tack för din rara kommentar på mitt kort hos Papper & Sånt. Nu vet jag... var grodstämpeln kommer ifrån. Det är Whimsy stamps som har gjort den.

    Glad Påsk!

    SvaraRadera
  2. Hej vännen, klart tt du ska lägga ut dina alster. Vi skapar ju för vår egen skull inte för andra även om det är roligt att få kommentarer. Jag vill ju se vad du har gjort!
    Så mysigt att känna sparkar. Vi har gjort vårt på den fronten, 3 barn är lagom. När vår ene son var sjuk för 5 år sedan så sa vi att går detta inte vägen så vill vi med all skäerhet ha ett barn till. Inte för att vi ville ha en ny Anton utan för att försöka fylla den tredje platsen ...
    Nu behövde vi aldrig mer än tänka tanken, tack och lov.
    Kram och ta hand om er!

    SvaraRadera
  3. Finns inget som ALLTID fascinerar mig såsom det vore första gången jag såg det, som: en mage, stor och med ngt som växer ini!
    :)

    SvaraRadera