torsdag 11 mars 2010

LÄNGESEDAN NU......
Jösses vad tiden går fort när jag ser hur längesedan det var som jag skrev här nu, nåväl har gjort om min blogg lite, hoppas den blir till belåtenhet för er mina vänner, jag är iaf nöjd.
Jaa vad har hänt i mitt liv nu då??? Jo är gravid, YIPPEEEE, vi väntar vårat lilla knyte i mitten av augusti, önskar så innerligt bara att det går vägen den här gången nu.
Igår kom förresten min ÄLSKLING hem och överraskade mig med ett paket som jag fick bara för att och i det låg ett SUPERFINT armband med ett silver C i, gullig han är. Tala om att jag har hittat VÄRLDENS BÄSTA KARL, har är bara SÅ UNDERBAR.
Nää det var lite från mig idag, kanske kommer mera imorgon, vem vet.
Ni får JÄTTEGÄRNA lämna ngn kommentar om ni har lust, det glädjer mig OERHÖRT mycket.
Lev väl och var rädda om er och om varandra.

2 kommentarer:

  1. Det är härligt att höra att du är gravid igen och jag håller alla tummar och tår för er...förstår att ni har mycket känslor kring denna graviditet...
    Dessutom så är det härligt att höra din positiva ton!
    Kram
    /Minne

    SvaraRadera
  2. TJOHO - Stefan fixade datorn!!
    Jag va ju nyfiken o ville kolla in din blogg ju ;)
    Jättefin e den!
    Skoja att Du börjar skriva igen, vännen!

    Mys på nu o ha en gooo helg!

    Måååånga kramar /Lisette

    SvaraRadera