tisdag 25 augusti 2009

Ny dag, nya utmaningar, varit hos läkaren idag

Hopp hej

Japp idag är ju återigen en ny dag, känner mig inte riktigt lika nere som igår, känns skönt.

Känner för att greja lite härhemma och samtidigt för att pyssla lite, kanske ska ta och göra färdigt kortet jag håller på med till en JÄTTEGOD vän, hoppas bara hon gillar det när hon får det.

Har förresten varit hos läkaren idag för ett nytt läkarutlåtande till FK och det gick faktiskt riktigt bra, fick en till medicin bara som är 45 min promenad DAGLIGEN efter frukost, varken mer eller mindre, hm undrar just om jag kommer ihåg att ta denna medicinen nu dagligen bara.

Ska snart gå upp till våran älskade lilla dotter som idag har namnsdag för det är Louise idag, GRATTIS lillstumpan.

Jaa idag blev ett kort inlägg men det kanske är bättre än inget.

Ska ta och sätta på diskmaskinen nu, ska nog även byta lakan idag tror jag.

Nåväl var rädda om er därute och om varandra.

CARPE DIEM

KRAM KRAM

1 kommentar:

  1. Kikar in o säger grattis till Louise på hennes namnsdag. De har säkert en fin fest för henne där uppe idag:-) Roligt att du mår bättre!!:-) Det är du värd!! Du skulle ju kunna scrappa kortet utefter utmaningen i vår scraptråd. I varje fall vad du än gör så är jag nyfiken på att se resultatet!!:-) Kram o sköt om dig!!Btw tack för kommentaren i bloggen min!!

    SvaraRadera